Specialità Siciliane

Dolci

Siciliano

Italiano

Pasti riali turturiciani

' Ngredienti: kg. 1 di nuciddi munnati, kg. 1.800 di zùccaru.

Prucidimentu: 'Tturrari i nuciddi munnati. Mentri sunnu ancora càudi, livàricci 'a piddùncia e poi macinàrili. 'Mpastari nuciddi e zùccaru cu acqua càuda p'otteniri 'nu 'mpastu cchiù moddu di chiddu pâl pizza. Juncìricci 'na picca 'i farina pi cosiduci. Chi mani 'nfarinati pigghiari 'n a picca di 'mpastu e fari munzidditta a conu e cu 'na punta 'i cuteddu fàricci a ognunu tri tagghi di latu a latu.

Mettiri 'sti munzidditta 'nta 'na tìgghia un pocu spalmata d'ògghiu o di burru e fàrili 'sciucari. Quannu su' beddi asciutti, e perciò duri, si ponnu 'nfurnari a timpiratura assai bàscia e sinu a 'ndoratura

Paste reali tortoriciane

Ingredienti: kg. 1 di nocciole sgusciate, kg. 1,800 di zucchero.

Procedimento: Abbrustolire le nocciole sgusciate. Mentre sono ancora calde, togliere la pellicina e poi macinarle. Impastare nocciole e zucchero con acqua calda per ottenere un impasto meno consistente di quello per la pizza. Aggiungere un po' di farina per dolci. Con le mani infarinate prendere un po' di impasto e fare mucchietti a cono e con una punta di coltello praticare ad ognuno di essi tre tagli torno torno.

Sistemare questi mucchietti in una teglia un po' spalmata d'olio o di burro e lasciarli asciugare. Quando sono ben asciutti, e quindi duri, si possono infornare a temperatura molto bassa e sino a doratura.

Dolci