Specialità Siciliane

Dolci

Siciliano

Italiano

Braccialetti dâ nonna

Bàstanu 250 gr. di farina, 150gr. di burru, 3 ova, 150 gr. di zùccaru, un litru d' acqua, ògghiu pi frìjri e sali.

'Nta 'na cazzalora di mettunu acqua, zùccaru, burru e un pìzzicu 'i sali e si passa ô focu sinu a chi bugghi. Poi si leva e si junci 'a farina 'rriminannu forti finu a chi s'assorbi tutta. Si rimetti 'a cazzalora supra 'u focu a caluri mudiratu e si cuntìnua a 'rriminari sinu a quannu 'a pasta si stacca du funnu.

Sduvacari 'a pasta supra un marmu cunnutu d'ògghiu, cummigghiàrila cu 'na sarvietta e fàrila 'rrifriddari.

Quannu 'a pasta è fridda ca si pô maniari, si jùnciunu l'ova, unu pi vota, travagghiannu finu a quannu su' boni 'mpastati. Poi fari bastuncini 'rossi quantu un ghìritu e longhi 'na dicina di cm., 'ccucchiari i punti furmannu braccialetti chi si frìjunu 'nta ògghiu bugghienti.

Braccialetti della nonna

Bastano 250 gr. di farina, 150 gr. di burro, 3 uova, 150 gr. di zucchero, un litro d 'acqua, olio per friggere e sale.

In una casseruola si mettono acqua, zucchero, burro ed un pizzico di sale e si passa al fuoco sino a bollitura. Poi si ritira dal fuoco e si aggiunge la farina rimestando velocemente per farla assorbire tutta. Si rimette la casseruola sul fuoco a temperatura moderata e si continua a rimestare sino a quando la pasta si stacca dal fondo.

Versare la pasta sopra un marmo unto d'olio, coprirla con un tovagliolo e lasciare che raffreddi. Quando la pasta è fredda da poterla trattare, si aggiungono le uova, uno per volta, lavorando fino a che saranno bene amalgamate. Poi formare bastoncini grossi quanto un dito e lunghi una decina di cm., unire le estremità formando braccialetti che si friggono in olio bollente.

Dolci