Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Virmiceddi chi 'nciovi salati

' Ngredienti: 700 gr. di pasta virmiceddi, 100 gr. d'anciovi salati, 'na cipudda, un biccheri d'ògghiu, salsa di pummadoru, furmaggiu picurinu 'rattatu, muddica 'tturrata, sali e spezzi.

Mettiri a suffrìjri 'nta 'na cazzalora 'a cipudda ffiddiata e juncìri poi 'a salsa di pummadoru; pulizziari l' anciovi salati, juncìrili â salsa e misculiàrili sfacénnuli: si fa cociri tuttu p'un pocu.

A parti si cucìnanu i virmiceddi e quannu su' al denti si scùlanu, si mmìscanu 'ntâ cazzalora cu sucu e si làssanu ripusari un pocu; sirvìrili cu furmaggiu picurinu 'rattatu e muddica 'tturrata.

Vermicelli con le acciughe salate

Ingredienti: 700 gr. di pasta vermicelli, 100 gr. di acciughe salate, una cipolla, un bicchiere d' olio, salsa di pomodoro, formaggio pecorino grattugiato, mollica tostata, sale e pepe.

Mettere a soffriggere in una casseruola la cipolla affettata ed aggiungervi poi la salsa di pomodoro; pulire le acciughe salate, aggiungerle alla sala e rimescolarle sciogliendole: cuocere il tutto per un po'.

A parte si cucinano i vermicelli e quando sono al dente si scolano, si mescolano nella casseruola col sugo e si lasciano riposare un poco: servirli con formaggio pecorino grattugiato e mollica tostata.

Primi Piatti