Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Cannarozza a siciliana

' Ngredienti pi quattro pirsuni: 400 gr. di pasta cannarozzu, 300 gr. di capuliatu, un ovu, 50 gr. di picurinu 'rattatu, du' milinciani, menzu chilu di pummadoru pilati, 'na cipudda, du' cucchiara di pani 'rattatu, ògghiu, sali e spezzi.

'Mpastari 'u capuliatu cull'ovu, 'u picurinu 'rattatu, i du' cucchiara di pani 'rattatu, sali e spezzi q.b. e fari tanti pallini quantu 'na nucidda.

' Nta 'na cazzalora mettiri a 'ndorari 'a cipudda ffiddiata 'nta tri cucchiara ti d'ògghiu, e sùbitu dopu juncìricci i pummadorupilati sminuzzati e pallini di carni: fari còciri a focu bàsciu quasi p 'un 'ura e menza, juncennu ogni tantu un pocu 'i brodu si è necessàriu.

Tagghiari a ffeddi i milinciani, salàrili, e quannu perdunu l' acqua, lavàrili, sciucàrili e mittìrili a frìjri 'nta l 'ògghiu.

Còciri i cannarozza 'nt abbunnanti acqua 'nsapuruta di sali; scùlàrili e jttàrili 'ntâ cazzalora cû sucu e i pallini; juncìricci i milinciani tagghiati a pizzudditta, spurvirari di jurmaggiu e sérviri.

Rigatoni alla siciliana

Ingredienti per quattro persone: 400 gr. di pasta rigatoni, 300 gr. di carne tritata, un uovo, 50 gr. di pecorino grattugiato, due melanzane, mezzo chilo di pomodori pelati, una cipolla, due cucchiai di pan grattato, olio, sale e pepe.

Impastare il tritato di carne con l'uovo, il pecorino grattugiato, i due cucchiai di pan grattato, sale e pepe q.b. e formare tante polpettine grosse una nocciola.

In una casseruola mettere a indorare una cipolla affettata in tre cucchiaiate d' olio, e subito dopo aggiungervi i pomodori pelati sminuzzati e le pallottoline di carne: far cuocere a fuoco lento quasi per un' ora e mezza, aggiungendo ogni tanto un po' di brodo se è necessario.

Tagliare a fette le melanzane, salarle, e quando avranno perduto l'umore, lavarle, asciugarle e metterle a friggere nell'olio. Cuocere i rigatoni in abbondante acqua insaporita di sale: scolarli e versarli nella casseruola col sugo e le palline; aggiungervi le melanzane tagliate a pezzetti, spolverare di formaggio e servire.

Primi Piatti