Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Spavetti â marinara

'Ngredienti (pi quattru pirsuni): 400 gr. di spavetti, 50 gr. di burru, 4 filetti d'anciovi salati, 150 gr. d'alivi nìuri, 2 spicchia d'àgghiu, 'na cucchiarata 'i chiàppiri, 200 gr. di purpa di pummadoru, un mazzittu 'iputrusinu, ògghiu e sali q.b.

Fari rosulari i du' spicchia d'àgghiu ffiddiatu finu e i filetti d'anciovi 'nta 'na para 'i cucchiara d'ògghiu e 'na nuci 'i burru; juncìricci l'alivi senza nòzzula e ffiddiati, i chiàppiri tritati, 'a purpa di pummadoru sminuzzata, e còciri 'a sarsa p'un quartu d'ura quasi.

Còciri 'ntô mentri i spavetti, sculàrili e cunnìrili câ sarsa, e all'ultimu spurviràrili cu tantu putrusinu tagghiuzza tu finu finu.

Spaghetti alla marinara

Ingredienti (per quattro persone): 400 gr. di spaghetti, 50 gr. di burro, 4 filetti di acciughe salate, 150 gr. di ulive nere, 2 spicchi d 'aglio, un cucchiaio di capperi, 200 gr. di polpa di pomodori, un mazzetto di prezzemolo, olio e sale q.b.

Far rosolare i due spicchi d'aglio affettato sottilmente e i filetti di acciughe in alcuni cucchiai d' olio e una noce di burro; aggiungervi le ulive snocciolate e affettate, i capperi tritati, la polpa di pomodori sminuzzata, e cuocere la salsa quasi per un quarto d' ora.

Cuocere nel frattempo gli spaghetti, scolarli e condirli con la salsa, e infine spolverarli con molto prezzemolo

Primi Piatti