Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Tummala 'i Natali

Si pripara 'nta 'na pignata 'ranni 'u brodu di jaddina, 'nsapurutu di pocu sali, di àccia, putrusinu, cipudda, e carchi pummadoru, e câ junta di ficateddi, cori e frattagghi di jadduzza.

Quannu 'ajaddina è cotta, si scula 'u brodu chi si rimetti a bùgghiri pi còciri 'u risu; 'a jaddina si disossa e si fa a pizzudditta chi si jùnciunu cû risu appena è al denti (e si scinni 'apignata).

Ora si pripara 'na tìgghia cunnuta; d'ògghiu e spurvirata di pani 'rattatu: un sôlu di risu, ficateddi, cori e frattagghi e carchi pezzu di caciucavaddu; poi risu, e supra supra, ' a conza, chi è 'na sarsina fatta di russa d'ova sbattuti (pi ogni tri russa un iancu), picurinu 'rattatu, sali e spezzi.

Passari ô furnu finu a chi 'a consa si 'ndora e si 'ncrusta.

Timballo di Natale

Si prepara in una pentola grande il brodo di gallina, insaporito di poco sale, di sedano, prezzemolo, cipolla e qualche pomodoro, e con l'aggiunta di fegatini, cuori ed interiora di galletti.

Quando la gallina è cotta, si cola il brodo che si rimette a bollire per cuocere il riso; la gallina si disossa e si fa a pezzetti che si aggiungono al riso appena è al dente (e si toglie la pentola dal fuoco).

Ora si prepara una teglia spalmata d' olio e spolverata di pan grattato: uno strato di riso, fegatini, cuori ed interiora e qualche pezzo di caciocavallo; poi riso, e in superficie, la conza, che è una salsina fatta di tuorli sbattuti (per ogni tre tuorli una chiara), pecorino grattugiato, sale e pepe.

Passare al forno fino a che la conza si indora e si incrosta

Primi Piatti