Specialità Siciliane

Secondi Piatti

Siciliano

Italiano

Nnunnata chi bròcculi

' Ngredienti: 400 gr. di nnunnata, 1 Kg. di bròcculi, 3 cucchiara di furmaggiu picurinu 'rattatu, 50 gr. d'alivi ianchi senza nòzzula, 1 spìcchiu d'àgghiu tritatu, spezzi, sali, ògghiu e putrusinu.

Bùgghiri al denti i bròcculi, sculàrili, cunnìrili, cu ògghiu 'bbunnanti, giràrili boni e mittìrinni un solu 'nta 'na tìgghia.

Dopu aviri lavatu e pulizziatu per beni 'a nnunnata, facìtila sculari e poi 'nta 'na 'nsalatera mmiscàtila cu sali, alivi, spezzi, putrusinu e assai furmaggiu 'rattatu; 'rriminàtila per beni e poi faciti supra i bròcculi un solu di nnunnata cunzata, poi di supra, n'àutra vota bròcculi e furmaggiu, e 'ccussì di seguitu sinu a finirì chi bròcculi e cu 'na bona 'rattata di furmaggiu.

'Na 'ncilicatedda o furnu, e 'a pitanza è pronta.

Neonata coi broccoli

Ingredienti: 400 gr. di neonata, 1 Kg. di broccoli, 3 cucchiai di formaggio pecorino grattugiato, 50 gr. di ulive bianche snocciolate, 1 spicchio di aglio tritato, pepe, sale, olio e prezzemolo.

Bollire al dente i broccoli, scolarli, condirli con olio abbondante, rimestarli bene e metterne uno strato in una teglia.

Dopo avere lavato e nettato per bene la neonata, fatela scolare e mescolatela in una insalatiera con sale, ulive, pepe, prezzemolo e molto formaggio grattugiato; rimestatela per bene e poi sistemate sopra i broccoli uno strato di neonata condita; poi di sopra un altro strato di broccoli e formaggio, e così di seguito sino a finire coi broccoli e con una buona grattugiata di formaggio.

Rosolate al forno, e la pietanza è pronta.

Secondi Piatti